[konkurs] Scenariusz do gry fabularnej Zamek Falkenstein


Lubisz fantastykę i gry fabularne? Lubisz zanurzać się w nowych światach, poznawać ich historię i wyobrażać sobie przeróżne wydarzenia z tego uniwersum? Lubisz spisywać je w formie scenariuszy na sesję RPG, LARP lub JEEPFORM? 

Tak najdrożsi. Rusza nasz pierwszy konkurs :)

Parę słów wstępu

Konkurs realizowany jest w partnerstwie z jedną z najfajniejszych imprez fantastycznych w naszym rodzimym kraju - SPOTkania z larpami. My też tam będziemy - organizujemy games room :)

Pomysł ten zrodził się podczas rozmów z przesympatycznym wydawnictwem kojarzonym przede wszystkim z Warhammerem - Copernicus Corporation. I to właśnie Oni są fundatorami nagród :)

A zatem konkurs!


Zapraszamy na konkurs na scenariusz w klimatach gry fabularnej Zamek Falkenstein. Napisz swój scenariusz i prześlij go do 6 kwietnia 2014 r. na jatygry@gmail.com i oczekuj z niecierpliwością na SPOTa!

Więcej informacji dostarcza regulamin!

Odwiedź też stronę SPOTa (www.spot.larp-zt.pl), fanpage Copernicus Corporation (www.facebook.com/CopernicusCorporation) lub bloga Ja Ty Gry (www.jatygry.pl)!


Pomocy, co to ten Falkenstein?

Zamek Falkenstein to przygodowa gra fabularna w klimatach steampunka. System-legenda jak zdołałem wyczytać w jednej z recenzji. Po zapoznaniu się rzeczywiście sprawia wrażenie "jakbyśmy czytali opowieść". Aby przystąpić do konkursu nie trzeba znać mechaniki systemu - wystarczy znać jego realia. A o nich możecie przeczytać poniżej - w odnośnikach do recenzji systemu!

Parę linków o systemie:

Życzmy zatem wielu pomysłów przelanych na papier! Zwłaszcza, że nagrody otrzymają pierwsze 3 miejsca w konkursie! A jest o co powalczyć :)

Pamiętajcie - do 6 kwietnia oczekujemy na maile. A potem oczekujemy was na SPOTkaniach z larpami! :)

UWAGA: 7 kwietnia zaktualizowaliśmy regulamin!

REGULAMIN

I. POSTANOWIENIA OGÓLNE

  1. Konkurs Co się wydarzyło na Zamku Falkenstein, zwany dalej Konkursem, ma na celu wyłonienie najlepszych oryginalnych scenariuszy do gier fabularnych (rpg, jeepform, larp) w danym roku napisanych pod kątem motywu przewodniego związanym z fabułą Zamku Falkenstein.
  2. Organizator zapewnia odpowiednie warunki organizacyjne i finansowe dla przeprowadzenia Konkursu i czuwa nad jego prawidłowym przebiegiem.
  3. Organizatorem konkursu jest blog Ja Ty Gry www.jatygry.pl natomiast współorganizatorami są Klub Fantastyki Zardzewiały Topór oraz Insania, organizatorzy SPOTkań z LARPami 2014.
  4. Patronem i sponsorem konkursu jest Wydawnictwo Copernicus Corporation.

II. UCZESTNICTWO

  1. W Konkursie w danym roku może wziąć udział każdy uczestnik SPOTkania z LARPami 2014, który prześle scenariusz na adres jatygry@gmail.com nie później, niż do 6 kwietnia 2014r. przedstawi swój scenariusz najpóźniej 26 kwietnia podczas SPOTania z LARPami w Przywidzu.
  2. Przesłanie wypełnionego formularza nie wiąże się z obowiązkiem przeprowadzenia scenariusza w formie sesji, larpa.
  3. Na podstawie przesłanych formularzy Komisja Jurorów wyłania trzy najlepsze scenariusze. Potem przyporządkowane miejscami od 1 do 3 miejsca.
  4. Ogłoszenie decyzji Komisji Jurorów odbędzie się podczas prezentacji gry Zamek Falkenstein na SPOTkaniach z LARPami w 2014 r. Obecność obowiązkowa!

III. WYMOGI FORMALNE DOTYCZĄCE GIER

  1. Gra musi być oparta na motywie przewodnim, związanym z fabułą gry Zamek Falkenstein. Statystyki powinny być podawane opisowo (silny, wysoki, mur nie do przejścia itp.). Oznacza to, że nie uczestnik nie musi zapoznawać się z mechaniką gry, a jedynie z poglądowym opisem dostępnym w internecie.
  2. Osoba zgłaszająca grę do konkursu musi być jej autorem lub współautorem.
  3. W Konkursie nie mogą brać udziału gry, które brały udział w innych konkursach tego typu.
  4. W konkursie mogą brać udział scenariusze, których łączna objątość znajduej się w przedziale od 2000 do 20000 znaków (od 1 do 10 stron maszynopisu).

IV. KRYTERIA OCENY

  1. Zgłoszone na Konkurs gry są oceniane przez powołaną przez Organizatora Komisję Jurorów składającą się z 2 osób.
  2. Każdy Juror dysponuje 10 punktami, które przyznaje na podstawie własnej wiedzy i doświadczenia wybranym scenariuszom. Przyznaje je według własnego uznania z tym zastrzeżeniem, że danej grze może przyznać maksymalnie 5 punktów.
  3. Tylko jedna gra może zostać uznana przez Komisję Jurorów zwycięzcą danej edycji Konkursu.
  4. Oceniając gry, Jurorzy biorą pod uwagę przede wszystkim: a) wykorzystanie motywu przewodniego Konkursu, b) konstrukcję scenariusza i postaci (czytelność, spójność, logika, dramaturgia, grywalność), c) wyjątkowość i oryginalność gry.

Popularne posty